Monday, January 8, 2007

Pembe rengi cok seviyorummm

6 comments:

Unknown said...

Mehlika Reyyan'cim,
Seninle gecen hatalarda tanistik aslinda ama sen uyuyordun.Gormdin Gulenay Teyzeni:(ama nasib olursa en musiat zamanda gelmek seni gormek istiyorum.Amcanin isleri co yogun...Sen cok guzel bir bebek olmussun:))Allah seni nazarldan saklasin guzel pembe bebek.Simdi gidiyorum ara ara gelip bakicam ne kadar buyumusun diye tamammi:)

Koklarim seni ben:)

Mehlika Reyyan said...

tesekur ederim gulenay teyzecim mail biraktigin icin.
evet annem soledi gulenay teyzenle gorustuk sen uyuyordun dedi.furkiden de bilecen gibi biz bebisler hep uyuyoruz kusuruma bakma olurmu. seninle tanisamadigim icin cok uzgunum.ama huseyin amcamin isleri azalinca buraya yani bize bekleriz. furkiyle tanismak icin can atiyorum. seni ve furkiyi opuyorum.
siteme hep gel olurmu...

ztopac said...

COK GUZELSIN MEHLIKA SULTAN, COK..ALLAH SANA KENDIN KADAR GUZEL VE DE HAYIRLI BIR OMUR VERSIN..

Mehlika Reyyan said...

tesekurler zehra teyzecim guzel dileklerin icin. o guzel ellerinden ve yanaklarindan opuyorum. annemin de slm var.

LaMa said...

Reyyancigim tatli prenses,
pembeler cok yakismis..laf aramizda kiz bebeklerin yeri bir baska benim gonlumde- musa ve furkan alinmasin-
Guzel guzel uyu, guzel guzle ymeke ye annecigi uzme oldu mu:)
Operim seni!

Mehlika Reyyan said...

merhaba lama teyzosum
en sonunda beni hatirlayabildigin icin koooccaaammmaaannnn tesekurler. senden de guzel dilekler duymak coookkk guzel. ins. ogutlerini tutmaya calisacagim. opuyorum ellerinde.

anneminde slmi var unutmasin sarmalari dio.