Wednesday, February 28, 2007

Etek giyecek kadar buyudum. :))

8 comments:

Unknown said...

slm

Mehlika Reyyan said...

slm

Unknown said...

merhaba

Unknown said...

canim biricik kizima hosgeldin aramiza. ilk önce allahtan sana saglik sonrada annenle ve babanla tabi bizlerlede yasayacagin bolsansli güzel bir ömür dilerim.sonrada sen hep böyle tatli kal olurmu ben hep burdan seni seviyim kim bu anne diye sorarsan kizi olmayan ama senin gibi kizlari cok seven coook uzaktaki yasli teyzen. koklayarak öpüyorum seniiiiii almanyadan.

Mehlika Reyyan said...

canimcim

Mehlika Reyyan said...

canim teyzosum,
guzel dileklerde bulndgn icin cookk saolasin.ben seni taniyorm camlardan hep gorusyorz.hem yasli da deilsin.super guzel teyzemsin. ( yasli teyzen demesine bakmayin 30 kusur yasinda)

gufis abimi ve sinan abimi eee tabi seni cookkk opuyorum.

seneye yazin yuz yuze kavusmak ve hasret gidermek uzere...

Unknown said...

Ayy ben sana gelmiyeli cok olmus:)ve sen etek giyecek kadar buyumussun:)sen galiba annene benziyorsun ve onun gibi guzel olucaksin insallah...Seni o cennet kokan yanaklarindan opuyorum Mehlike Reyyan'cim...

Bu teyzen furkan abiyle ilgilendigi icin cok yogun.Annen daha iyi anlar ne demek istedigimi:)Ama uzaktada olsa sizi cok seviyor.Bunu unutma olurmu...Malesef gelisin benim gidisime denk geldi ama kalplerimizi ayiran olmaz nasilsa:)))

Allah eksikligini gostermesin ve sana guzelll omurler versin bebegim...

Gulenay Teyzen...

Mehlika Reyyan said...

merhaba gulenay teyzecim,
seni yine yenide sitemde gormek hos. vaalahi kime benzedigimi bilmiyorum ama genelde babama benzetiyorlar. cok az kisi annesi dior. annene benzemissin dedigin icin ayrica slm soluyor canim annem.

columbusa geldiginde seni coookkk bekledik ama kismet deilmis.

bu arada siten harika teyzecim. super yemekler yapiyorsun.ellerine saglik.

bizde seni ve furkis abimi opuyoruz.
gorusmek dilegiyle...